martes, 9 de noviembre de 2010

07.11.10 MI BTT COMPEX SANT BOI

El nostre amic Alex ens fa cinq céntims de la marxa que varen realitzar aquest diumenge : Aquest diumenge passat els bales hem fet l'expedició Baix Llobregat, concretament em assistit a la 3ª MI BTT-COMPEX. Tres vam ser els bales que vam anar-hi: Àlvaro (El Basc), Showman Rafel i el que escriu cavallboig Àlex. Com anavem amb el cotxe del Rafel vam quedar a Can Bartalot a les 7h, atenció la cursa començava a les 9h i hi havia 30 minuts de trejecte, però pels nervis del Rafel millor anar en temps. Arribem a les 8 a St. Boi i l'avantatge d'arribar tant aviat és que hi ha lloc per aparcar quasi a la mateixa porta. Ens dirigim a recollir els dorsals i els xips corresponents, a peu tot i escoltant les queixes de l'Àlvaro del perquè d'anar a peu i no en bici. Una vegada tenim els dorsals i els xips anem al cotxe a recolllir les bicicletes i anem cap a l'entrada al camp d'atletisme per agafar una bona posició a la sortida. Instants abans de les 9, s'en va la llum i l'arc inflable de la sortida es comença a desinflar impedint la sortida. 15 minuts més tard es dona el tret de sortida i sortim disparats per anar guayant posicions. Previament ja hem decidit que cadascú a la seva bola i que no farem "labor de equipo". El Rafel s'ho pren amb una mica més de calma i l'Àlvaro i jo tirem endavant guanyant posicions. Anem junts a la meitat de la primera pujada, ja que una cadena del camí ens trenca el grup i ja no el puc agafar. Pujem l'ermita de Sant Ramón i fem una baixada acollonant. En una mica més de 3 quilometres ja portem un desnivell acumulat de quasi 300 metres, potser una mica massa i tot però bé, és el que hi ha. Sobre el quilòmetre 6 ens arriba una rampa que la gent que portava al meu costat diuen que les hi marca un desnivell del 31%. Jo pujo una mica més de la meitat en bici i la resta a peu per no morirme a les primeres de canvi. Poc després ens trobem l'avituallament, pel meu gust massa aviat. Agafo mig platan i segueixo pedalant guanyant alguna posició més, això si cada vegada paso a menys gent. Després d'un reguitzell de pujades i baixades, de pasar per Begues, Torrelles de Montserrat, de fer trams que havies de fer a peu ja fos per la dificultat o perquè el del davant es baixava i t'obligava arribem a la part final i plana de la sortida. Una zona de pedres molt petites a on costa molt pedalar i a on hi ha molta gent que cau, entre ells l'Àlvaro, per variar. Sento un helicopter i m'enrecordo de la macro de Guanta a on un company va ser atés després de la mega hostia que es va fotre, doncs aquí passa el mateix. Es tal l'hostia que es fot que tallen la cursa i la desvien per una altre lloc per a no entorpir les tasques de cura d'aquest biker. No hi ha sorpreses i lÀlvaro arriba el primer dels tres, jo el segon i el showman Bartalot el tercer. l'Àlvaro i jo esperant al rafel ens estirem en unes camilles a on ens posen unes maquines electròniques per a recuperar les cames. Després de pagar 30€ per un maillot, un entrepà de butifarra i un got de GATORADE, ahhh i mig platan, ho he trobat excessiu. El que voliem, o a menys jo, era cambiar una mica de paissatge i és el que vam aconseguir. El millor, la conversa que vam tenir del Papa tornant cap a casa. Si alguna vegada la volem fer, tinc el track guardat i el penjaré al wikiloc. Salut i quilòmetres!!!!